آجیل شور، آجیل شیرین، آجیل خام، میوه خشک

آجیل شور

آجیل شور به طور معمول تشکیل شده است از تخمه جابانی، بادام زمینی، تخمه کدو، تخمه آفتابگردان، پسته و بادام درختی شاید یکی از دلایلی که سبب شده آجیل شور طرفداران بسیاری داشته باشد، وجود انواع تخمه ها در آن است. تخمه های موجود در آجیل شور با تنوعی که در طعم خود دارند بسیار خوش‌طعم­ و دلپذیر هستند.

آجیل شیرین

ترکیبات بسیار متنوعی برای آجیل شیرین وجود دارد اما این نوع آجیل معمولا مخلوطی از برگه زردآلو، توت خشک، کشمش و سایر مواد مغذی متشکل از بادام هندی، گردو، بادام درختی، مغز پسته و مغز فندق است.  به علت تنوع خشکبار و مواد مغذی موجود در آجیل شیرین می‌توان خواص بی‌شماری را برای آن نام برد که هر یک به اندازه خود برای حفظ سلامتی و نشاط بدن لازم است.

یکی از ویژگی های مهم آجیل شیرین، بدون پوست و تمام مغز بودن این آجیل است که سبب مصرف آسان آن می شود. وجود برگه زردآلو در آجیل شیرین برای افرادی که دچار مشکلات گوارشی هستند بسیار مفید و سودمند است؛ همچنین این خشکبار ارزشمند برای کاهش سطح کلسترول خون و سلامت قلب بسیار کارآمد است. مغزهای مختلف این آجیل به دلیل داشتن منابعی غنی از ویتامین ها و پروتئین برای حفظ سلامتی استخوان­ها، جبران کم‌خونی، کاهش قند خون و جلوگیری از سرطان بسیار لازم و ضروری است.

آجیل خام

آجیل خام به دلیل تفت داده نشدن، خواص درمانی اش به طور کامل حفظ می‌شود. برای افراد میانسال و کهنسال که آجیل را به خاطر خواص آن میل می­کنند، آجیل خام بهترین گزینه است.

میوه خشک

میوه خشک شکلی از میوه است که در آن مقدار زیادی از آب موجود در میوه یا گاهی تمام آب موجود در آن خارج می‌شود اما طعم و مزه ی میوه همچنان حفظ می گردد و ماندگاری آن افزایش می‌یابد.

(+90) 530 184 8930
(+90) 212 470 6202
(+90) 212 470 6363
 
Ayazağa Mah.
Azerbeycan Caddesi.
No:99/2 ,Seba Flats S2
Blok Daire Ofis 64.
Vadi Istanbul ,Maslak  
Istanbul – Turkey
 
info@favagro.com