شرکت  هولدینگ وزیری حلقه‌ زنجیره تامین غلات، روغن و خوراک دام در سطح بین المللی است و ساخت سیلو، تولید خوراک دام، تولید روغن‌های گیاهی و ساخت ماشین الات مربوطه، تجارت غلات و خوراک دام در سراسر دنیا را دربر می‌گیرد.

چشم انداز هلدینگ وزیری تبدیل شدن به یکی از معتبرترین شرکتهای بین المللی در زمینه غلات است. شرکت‌های هلدینگ وزیری مرتب در حال رسد بازار و رقبای خود هستند و خود را با آخرین تکنولوژی‌های مورد استفاده در دنیا به روز نگه می دارند.

 شرکت بین المللی فاوآگرو از زیر مجموعه‌های شرکت مادر است و در زمینه تامین غلات، حبوبات، دانه‌های روغنی، آجیل و میوه خشک، ادویه و خوراک دام فعالیت می‌کند. و از طریق دفاتر خود در ترکیه، امارات متحده عربی و ایران، محصولات مورد نیاز مشتریان را از بهترین مزارع سراسر دنیا تهیه و با بهترین قیمت و کیفیت به دست مشتریان خود می‌ رساند. ما همواره به دنبال پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها هستیم و محصولات را از مزارعی که فرایند کاشت داشت و برداشت را مطابق با استانداردهای جهانی انجام می‌دهند تهیه می‌کنیم.

ما بر این باوریم که کیفیت تصادفی نیست. کیفیت و پیشرفت، حاصل تلاش دست جمعی و همه جانبه است که بر مبنای دانش، تجربه و خلاقیت حاصل شده و با منابع کافی و ابزار لازم پشتیبانی می گردد.

تنوع در محصولات از تامین کنندگان مختلف باعث رضایت مندی مشتریان ما شده است. علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب می‌توانید روی تنوع محصولات فاواگرو نیز حساب کنید.

ما مسیر رسیدن به هدف را برای مشتریان خود کوتاه می‌کنیم و بهترین خرید را در بهترین زمان انجام می‌دهیم تا محصولات را با قیمت مناسب به دست مشتریان خود برسانیم. کافی است سفارش خود را در فاواگرو ثبت کنید و باقی مراحل را به ما بسپارید.

(+90) 530 184 8930
(+90) 212 470 6202
(+90) 212 470 6363
 
Ayazağa Mah.
Azerbeycan Caddesi.
No:99/2 ,Seba Flats S2
Blok Daire Ofis 64.
Vadi Istanbul ,Maslak  
Istanbul – Turkey
 
info@favagro.com