روغن‌های گیاهی: روغن آفتابگردان (خام و تصفیه شده)، روغن سویا، روغن ذرت، روغن کلزا، روغن دانه خردل، روغن بذر کتان (دانه پرک)

دانه‌های روغنی: تخمه آفتابگردان، کلزا، کانولا، دانه خردل، دانه کتان (دانه چرم)، دانه کنجد، دانه نیجر، دانه سویا

روغن‌های گیاهی را از چربی‌های نباتی به دست می‌آیند. این روغن‌ها در دمای اتاق مایع هستند. معمولاً از روغن گیاهی برای سرخ کردن و پختن غذا استفاده می‌شود. گاهی نیز برای نگهداری مواد غذایی از روغن استفاده می‌شود. روغن ها‌ در کنار پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها اجزای اصلی رژیم غذایی را تشکیل می‌دهند. روغن‌ علاوه بر تامین انرژی، بستری مناسب برای جذب ویتامین‌های محلول در چربی فراهم می‌آورد و اسیدهای چرب ضروری که بدن قادر به ساخت آنها نیست را تامین می کند.

انواع روغن گیاهی در فاواگرو از تخمه آفتابگردان، کلزا، کانولا، دانه خردل، دانه کتان (دانه چرم)، دانه کنجد، دانه نیجر و دانه سویا تامین می‌شود و پس از انجام فرآیند روغن کشی و خارج کردن ناخالصی‌ها و تصفیه، در بسته بندی‌های متناسب با نوع محصول عرضه می شود.

ما در فاواگرو علاوه بر تولید انواع روغن نباتی، دانه های با کیفیت روغنی را نیز در اختیار مشتریان‌ خود قرار می‌دهیم. این دانه ها از مزارع با کیفیت در سراسر دنیا تهیه می‌کنیم و پس از اطمینان از کیفیت و رعایت استانداردهای جهانی، آنها را در مقصد مورد نظر مشتری تحویل می‌دهیم. دانه های روغنی در فصل برداشت از مزارع دریافت شده و به سیلوهای فاواگرو منتقل می‌شوند. این به ما کمک می‌کند در تمام فصول سال پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشیم.

(+90) 530 184 8930
(+90) 212 470 6202
(+90) 212 470 6363
 
Ayazağa Mah.
Azerbeycan Caddesi.
No:99/2 ,Seba Flats S2
Blok Daire Ofis 64.
Vadi Istanbul ,Maslak  
Istanbul – Turkey
 
info@favagro.com